BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 17, 2010

~ KECEWA...SEDIH....SAKIT HATI ~

ermmmm..tatau nak mulakan camner penceritaan duka ku ini...yang pastinya aku kecewa sangat2 ngan ragam manusia yang ntah apa2..suka sakitkan hati orang, cakap tak serupa bikin, tak pandain ak jaga hati dan perasaan orang..mentang2 ler kite ni orang bawahan...ermmmm...dah nmpk klu nya kan..hehe..hanya suamiku tercinta jer tempat aku mencurahkan segala rasa segala isi hati yang terbuku ni..dia jer la yang memahami, yang sudi mendengar segala permasalahan aku..sudi berkongsi suka dan duka ngan aku..terima kasih sayang...kaulah suami tmpt aku berpaut, menumpang kasih.. kaulah sahabat yang sudi berkongsi segala cerita suka duka, kaulah segala-galanya...terima kasih sayang...atas kasih sayang, perhatian selama ni..terima kasiih jugak atas sokongan moral abang..abang buatkan ayang kembali bersemangat untuk meneruskan kehidupan ni..abang memberi ayang kekuatan untuk berhadapan dengan insan2 macam ni..

ermmmmm....sukar untuk aku luahkan...sebenarnya aku kecewa sangat2 dengan orang atasan opis aku ni, termasuk la bos aku...ermmmmm...aku tau setiap apa yang berlaku tu pasti ada hikmahnya..hikmahnya pun aku dah nampak, cuma aku terkilan, kecewa, pedih, pilu, sayu, aku dilakukan camni..ikutkan hati nak jer aku cau dari sini, tp aku perlu fikirkan masa depan anak2 aku..huuuhhh..berat sggh dugaan...sampai ke hari ni hati aku masih terluka dengan sikap kalian..aku cam dah tak de mood nak keje sini..seolah2 apa yang aku buat selama ni tak dihargai langsung..

aku nekad mulai saat ini apa2 function, majlis keramaian anjuran bos aku dan kuncu2nya aku akan boikot..aku tak akan join..sorry laa..hati aku masih sakit..

cukuplah setakat ni dulu..nanti aku sambung balik..

***sekeping hati yang terluka ***

merah…
darah mengalir deras
membasahi luka yang tak pernah kering
di hati yang hampa

bercak merah…
tak pernah pudar
ia menjadi sejarah duka
yang tak akan lupa

waktu yang terus menggerus
tak kenal lelah mengejek ketus
memberi beban berat
yang kian sarat
di hati yang berkarat
membelit rasa dengan kuat

entah…
sekeping hati yang luka
akan tetap memendam luka
yang tak bosan disiram garam

luka…
dan tak pernah mengering
terus dialiri darah dan air mata...





0 comments: