BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, September 5, 2010

UPDATE

dah lama aku tak update blog aku ni..bukan xde sesuatu yang menarik untuk diluahkan di sini..terlalu banyak perkara penting yg berlaku dalam hidupku sejak dua menjak ni..cuma aku tak berkesempatan nak singgah kat blog kesayanganku ni.. (tp berfb sempat lak ek.. :P)

banyak peristiwa yang berlaku pada OGOS lepas yg aku tak sempat nak coretkan disini..suka duka semuanya ada..antara tarikh penting dan keramat yang sentiasa diingati saban tahun, 5 OGOS..nak tau apa yg berlaku pada tarikh tu? tungguuuuuuuuu...

pastu 25 OGOS tarikh lahir ayahanda tercinta dan adikku, dayah..semoga kalian dipanjangkan usia, diberikan kesihatan yang baik, dan hidup sentiasa dirahmati Allah..buat dayah, jangan la bersedih lagi..pasti ada kebahagiaan dihujung derita..tunggu la saat itu..saat itu pasti kan tiba.. Al fatihah buat anak saudaraku yang belom sempat aku bersua muka, NUR EISYA ZAFRIN SOFEA...cantik nama, secantik tuannya, wahai bidadari syurga..damai la sayang di sana..


0 comments: