BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 10, 2010

Mother`s Day

Tanggal 9 Mei pasti disambut dan diingati saban tahun..pastinya setiap insan ade cerita tersendiri pada tanggal ini..tahun ini hanya ucapan selamat hari ibu yg mampu aku ucapkan khas buat ibuku yg tercinta di kg..tak dapat nak raikan bersama-sama ibu..

Walaupun sedih tak dapat meraikan bersama ibu tercinta di kg, hari ibu tahun ni cukup bermakna bagi aku kerana anak aku dah pandai dan hargai aku sebagai ibunya..dah pandai wish selamat hari ibu..bangga dan terharu...lagi terharu aku dapat 2 kad ucapan tulisan tangan dari Harith..sungguh kreatif kad ucapan tu berserta bunga yg digubah dgn kertas dan frame gantung yg dibuat dari pggan kertas..semua tu dia wat kat skolah dia..satu lagi kad ucapan dia wat kat taska..aku akan simpan rapi kad2 ucapan dan frame tu..kad ucapan yg pertama dari anak aku..aku akn simpan sampai dia bear..nanti aku akan tunjuk kat dia, ni la kad yg harith wat masa harith 5 thun,,,hehe..

Dlm kegembiraan tu terbayang kenangan2 bersama ibu meraikan hari ibu sebelum aku bergelar isteri dan mama..saban tahun aku akan bawa ibu aku ke bandar kuantan. aku akn belikan apa saja apa yg ibu aku suka..aku bawak ibu makan2.. berjalan2..hanya berdua dengan ibu.dari pagi sampai petang...aduh..sunggh indah saat itu..menitis air mata aku saat aku taip bait2 ini..aku teramat rindu saat2 itu..teramat rindu..dapatkah aku ulangi kembali detik2 itu..ibuuuuuuu....ankmu ini terlalu merinduimu..rindu pelukan ibu..rindu ciuman ibu..rindu nak tido atas ribaan ibu... TT.. tak sabar nak balik kg nak peluk cium ibu...hati ku meronta2 tiap kali rindukan ibu..semoga ibuku sentiasa sihat dan dipanjangkan usia agar kami dapat terus bermanja dan menumpang kasih ngan ibu tercinta..amin..

0 comments: